сряда, 27 май 2015 г.

СРЕЩНАХ МОЯТА ГОЛЯМА ЛЮБОВ НА 22


Аз съм мъж на 53 години и искам да разкажа историята на моята голяма любов.
Това се случи,когато бях на 22.Момичето също беше на толкова.Запознахме се на работното място.Работех,като шофьор на държавните таксита.Тогава през 1982 г. беше така.Може би младите не знаят,но частни фирми и превоз нямаше.
Работата ми се състоеше в това,да водя хората до работното им място,което беше на 10-ина км. от града до известен морски курорт и да ги прибирам.
Срещнахме се точно в този бус.Тя пътуваше зад мен,но никога не съм обръщал особено внимание.За мен беше един от всички пътници.Една красива и привлекателна жена,но нищо повече.
Един ден,както си стоеше зад мен,започна да ме закача и нежно да се усмихва.Тя флиртуваше с мен,а аз се чудех какво става.Знаех,че съм привлекателен мъж,но ми се струваше странно да ме свалят пред всички.Все пак не бяхме сами.Не отдадох значение на това,защото тя бе омъжена и с дете,докато аз бях свободен.
Тази случка започна ежедневно да се повтаря и така решихме да излизаме по кафета и разходки,а не след дълго време стигнахме и до физически контакт.Срещахме се тайно в моята квартира.
След месец може би,вече не помня точно,усетих,че тя се влюбва,всъщност не знам дали беше така,никога не съм я питал.Но със сигурност аз започнах да се влюбвам.Знаех,че не беше редно,защото е омъжена,но любовта беше по-силна от мен.Въпреки това,продължавах връзката,защото те със съпруга си нямаха прекрасни отношения.Имаха проблеми,за които не знам подробности.
Така си минаваха дните и годините.Съгласих се на този тип отношения,защото тя ми каза,че иска да се развежда.Постоянно говореше за това и аз напълно й вярвах,че ще го направи.Исках да сме заедно.Бях готов да приема и детето й.Но явно тя ме е заблуждавала,защото нещата не се развиха точно така.В крайна сметка аз останах излъган,тя семейна и естествено настъпи раздяла по нейно желание.Но за това по-късно.Следват любопитни подробности от нашата любов.
Връзката ни не се отличаваше с нищо от традиционните за обичащи се хора.Виждахме се всеки ден,правехме любов,беше хубаво.Но усещах,че нещо липсва.Обичах я,а се чувствах неудовлетворен.По-късно осъзнах,че физически тя не ме задоволява.Признавам,че не беше нещо кой знае какво в интимностите и имах забежки и с други жени.С другите си беше просто физически акт,за да попълня липсващото физическо удоволствие.Въпреки многократните ми изневери,аз силно я обичах.
Отношенията ни продължиха близо 5 години.Към края тя забременя.Това беше шок за нас,предвид семейното й положение.За съжаление,за това разбрахме твърде късно,за да може да се направи аборт.Аз не знаех от кого е детето.Тя твърдеше,че е на мъжа й,а в същото време казваше,че няма интимни отношения с него.Всичко беше много объркано.
Продължихме да се виждаме почти до раждането.Един ден,тя просто ми каза,че трябва да прекратим връзката си и че детето не е мое.Било на съпруга й и така щяло да си остане.Така си тръгна от живота ми завинаги.
Роди се момиченце,но аз така и никога не го видях,защото тя реши така.Понякога си спомням за моята любов и се питам,дали съм постъпил правилно,като съм я оставил да си тръгне.Но нещата си останаха такива,каквито тя ги пожела.
По-късно се ожених,сега имам дете,което вече е голямо,а в момента съм разведен.Въпреки времето,което е минало,осъзнавам,че това е била голямата ми любов,която никога не се повтори.Автор:М.Д.
jivko mihalev
realnilovehistori.blogspot.com


Няма коментари:

Публикуване на коментар